Hungriiiig

Sitter just nu hos Simon och väntar på att maten ska bli klar. Blir en väldigt sen middag idag men han har kört enduro några timmar. Men efter vi har ätit så blir de bara mys och godis på de kanske att de blir en film också. Vi får se. 
Imorgon är de enduro igen och sen vid fyra så blir de kalas hos hans kusiner. Då får jag äntligen göra mig fin igen. Just nu känner ja mig väldiiiiiigt ful kan jag tala om. Orkade inte göra ett skit i morse när ja vakna ville bara dra täcket över huvudet och somna om. Men eftersom att vi hade nationella så gick ju de åt skogen. Så de blev myskläder på sen iväg till skolan. Tog med mig jordgubbar och godis så de gick att ta sig igenom dagen som tur va. 
Nu måste jag få i mat så vi hörs imorgon. Ska försöka få ihop lite bilder när simon kör imorgon som ja kan slänga upp och visa er här. 
Kram på er hoppas ni får en bra fredagskväll. 

Kommentera här: