Längesen..

Hej på er igen! Det var ett tag sen, men jag har skrivit på en annan blogg och sen sluta jag för jag hade ingen lust längre osv. Nu har jag tillbaka blogglusten igen och jag hoppas ni fortfarande vill läsa min blogg och även att den växer.
Senast vi sågs var i september förra året om jag inte mins fel. Då hade jag en pojkvän som heter Simon och jag kan tala om att vi fortfarande är ett par. Den 30 Maj har vi varit tillsammans i 2 hela år. Tiden går så himla fort. Och till sommaren slutar jag 9:an, känns som att jag började 7:an nyss, så till hösten börjar jag gymnasiet och jag har valt Vård på Plusgymnasiet i Skövde. Ska bli riktitgt spännande. Men annars har det inte hänt så mycket mer än att jag äntligen har börjat gymnastik. Det är så himla kul tycker jag. 
Hoppas att ni mår bra för det gör jag. Idag ska jag lägga mig tidigt för imorgon är det min födelsedag, äntligen.
Nu ska jag gå och äta grillat, vi hörs. 
Kram 
 

Kommentera här: